In Gilde Klantenportaal razendsnel zoeken naar antwoorden over Gilde-systeem

Stel: u werkt in het Gilde-systeem. Plotseling heeft u een vraag. Wat doet u? Tot nu toe moest u contact opnemen met de Helpdesk. Zo kreeg u antwoord.
Vanaf nu vindt u onder de F1-knop heel veel antwoorden. Als u in het Gilde-systeem zit, geeft die knop u direct toegang tot een zeer uitgebreide kennisbank. Want zo kunnen we het nieuwe Gilde Klantenportaal wel noemen: een kennisbank. Rijk gevuld met beschrijvingen van alle deelprocessen, met Veelgestelde vragen (FAQ’s) en met tips en trucs.  Een vraag? Klik voortaan op F1 als u in de professionele versie van het Gilde-systeem zit, typ uw vraag of zoekwoord en vind het goede antwoord. Zodat u meteen verder kunt. Uiteraard blijft onze helpdesk gewoon actief!

Gemaakt door Gilde. Om te zorgen dat u snel verder kunt werken
Het Gilde Klantenportaal is vormgegeven en gemaakt door Gilde Software. Snel zoeken en snel antwoorden was het belangrijkste criterium. Zodat u zo snel mogelijk verder kunt met uw werk. Daarnaast wilden we, eerlijk is eerlijk, ook laten zien wat we kunnen. Dus is het niet alleen een gebruikersvriendelijke kennisbank, maar ook een mooie applicatie geworden.

Altijd welkom: suggesties voor verbetering
De kennisbank is samengesteld door onze consultants en onze mensen van de helpdesk. Uiteraard streven we naar volledigheid, maar een kennisbank is nooit af. Heeft u suggesties voor een uitbreiding of verbetering, mail deze s.v.p. aan klantenservice@gildesoftware.nl.

Alvast bedankt!

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.