“We doen veel schades en calamiteiten, dus je weet ’s ochtends nooit waar je ’s middags bent. Dan is het wel heel handig als ik op kantoor een werkbon kan maken en dat collega’s die op hun tablet binnenkrijgen. Als zij die digitaal invullen met gebruikte uren en materialen, kan de klant digitaal een handtekening zetten en kunnen de mensen naar de volgende klus. Ze kunnen zelfs vanuit de Werkbon App naar het goede adres navigeren. Op kantoor staat intussen alles meteen klaar voor de factuur. Ideaal. Ik hoef ik nergens meer achteraan en de foutenkans is zo ongeveer nul.”
Bent u ook veel tijd kwijt aan zoeken naar de juiste informatie? Gemiddeld zoeken we een uur per dag naar documenten in Outlook, op de server en in papieren dossiers. Dat kan aanzienlijk sneller en eenvoudiger met ons documentmanagementsysteem.
Door te werken met documenttypes en kenmerken, kunt u documenten nog sneller terugvinden en bent u niet meer afhankelijk van een mappenstructuur. Daardoor kunt u bijvoorbeeld direct vanuit het Gilde-systeem een inkoopfactuur vinden bij een boeking.