Heeft u een vraag?

Neem eenvoudig contact met ons op

Contact

Adres

Gilde Software
Impact 77
6921 RZ Duiven

Telefoon

+31 316 345 050

Optie 1 Servicedesk

Optie 2 Receptie

Openingstijden

ma-vr 08:30 – 17.00 uur

Support-ticket aanmaken

Wilt u snel geholpen worden? Maak een support-ticket aan!

  • Ga (in Gilde Pro versie 4.40 of 4.42) linksboven naar het vraagteken en maak een support-ticket aan.
  • Uw ticket komt direct in onze ticketlijst; deze lijst bewaakt de Servicedesk met minstens 5 medewerkers tegelijk.
  • Ook als u een blokkerende storing hebt, graag een ticket aanmaken via deze weg en pas daarna ons bellen. Wij brengen u altijd met iemand in contact met inhoudelijke kennis van het betreffen programma onderdeel.

Lees ook ons help-artikel: ‘Hoe maak ik een support-ticket aan?

Stel uw vraag direct aan de juiste afdeling:

Verkoop & accountmanagement
sales@gildesoftware.nl

Algemene vragen
info@gildesoftware.nl

gilde-klantenportaal

Gilde-klantenportaal

Gilde-klantenportaal

Bekijk ons serviceaanbod en maak hier uw servicetickets aan.

contact

Neem contact met ons op!

Neem contact met ons op!

Wilt u digitaal contact opnemen met GILDE? Vul dan het contactformulier in