Gilde-klantenportaal

24-uurs bereikbaar voor Gilde-gebruikers

Heeft u alleen een kleine vraag over de software en wilt u geen contact opnemen met de supportmedewerkers? Wilt u buiten de ondersteuningsuren oplossingen voor uw vragen kunnen vinden? Wilt u op elk moment toegang hebben tot handige handleidingen en procesdocumentatie? Dan is het klantenportaal de plek voor u! Hier vind u zelf snel en eenvoudig antwoorden, tips en allerhande documenten.

gilde-klantenportaal

Met een actieve Partner Serviceovereenkomst (PSO) heeft u 24 uur per dag,7 dagen per week toegang tot het Gilde Klantenportal.

Het klantenportaal omvat:

Toegang tot het supportticketsysteem

Inzage in de status en opvolging van uw tickets, ook als zij per telefoon of mail aangeleverd zijn

Actuele mededelingen

Veelgestelde vragen & antwoorden (FAQ)

Gedetailleerde documentatie in een google achtige zoekstructuur, die wij wekelijks bijwerken

Zelfstudie handleidingen

Algemene informatie over voordelen van de nieuwe (komende) versies van Gilde Software

Ga direct naar het klantportaal

U kunt direct via uw Gilde-systeem in het klantenportaal inloggen. In het Gilde-programma vindt u toegang tot het klantenportaal via het “vraagteken-symbool’ boven in de menubalk. U komt dan direct in uw klantomgeving. Veel plezier met browsen!

Uw voordelen

Uitgebreide bibliotheek

In het Gilde-klantenportaal vindt u de belangrijkste informatie, de meest gestelde vragen over de software inclusief antwoorden (FAQS), slimme tips, handige video’s, gedetailleerde instructies en nog veel meer. U kunt uw ondersteuningsverzoeken ook rechtstreeks indienen via ons ticketsysteem.

De klok rond dienst

Het klantenportaal is 24 uur per dag, zeven dagen per week voor u beschikbaar. Op deze manier kunt u buiten kantoor- of ondersteuningsuren oplossingen ontvangen die u direct helpen.

Efficiëntie van ondersteuning verhogen

Als kleinere vragen via selfservice worden opgelost, ontlast dit natuurlijk onze supportmedewerkers. Zij kunnen onze gebruikers dan nog beter ondersteunen bij complexere vraagstukken!

Inzage uw ticketgeschiedenis

Inzage in de status van uw supporttickets en u kunt de historie van al uw tickets inzien. Zo kunt u ook de geboden oplossingen voor eerder gemelde issues eenvoudig terugzien.