Ondersteuning op afstand

Een goed gestelde schriftelijke vraag bevordert de doorloop van de ticket

Heeft u gebruikersvragen of heeft u ondersteuning nodig? Wij staan ​​graag voor u klaar. Om u maximaal van dient te kunnen bieden we de mogelijkheid om met u mee te kijken op uw scherm, via een Teamviewer-link, en u zo persoonlijk te hulp te schieten. TeamViewer is een zichzelf uitvoerend bestand waarvoor geen ingewikkelde installaties nodig zijn. Alles wat u nodig heeft is internettoegang en we kunnen uw vragen rechtstreeks op uw scherm beantwoorden.

Onze medewerkers bereiden zich, wanneer nodig, hierop graag goed voor. Een gedetailleerde beschrijving van uw vraag of wens, bij voorkeur voorzien van een duidelijk screenshot, is hierin onmisbaar wanneer u een support ticket aanmaakt.

Vermeld u voor een zo efficiënt mogelijke Teamviewer supportsessie minimaal:

  • Emailadres
  • Telefoonnummer
  • Hulpvraag
  • Screenshot(s) van het issue waar de hulpvraag om draait
  • Wanneer u (binnen kantooruren) bereikbaar bent

Klik op de “Hulp op afstand” knop om “TeamViewer” gratis te downloaden.